به دریافت و وارد کردن
نوشته شده توسط : sara

آیا تا به حال فکر کرده اید

خریدشارژ همراه اول

 

آیا تا به حال فکر کرده اید که ساده ترنی و سریع ترین روش جهت خریدشارژ همراه اول چه می باشد؟ آیا می دانید شما از چندین روش مختلف بدون اینکه حتی نیاز باشد پایتان را از منزل بیرون بگذارید براحتی می توانید اقدام به خریدشارژ همراه اول نمایید. بله اپراتور همراه اول به عنوان اولین و قدیمی ترین اپراتور کشور این روزها با جدیدترین و به روز ترین روش های شارژ سیم کارت های اعتباری خود در خدمت شما عزیزان می باشد.همین الان می توانید در یک چشم بر هم زدن اقدام به شارز خط خود و یا حتی خط دیگران نمایید.اگر بخواهیم تاریخچه نحوه شارز کردن خط های اعتباری را بررسی کنیم قطعا همه می دانید که اولین روش همان استفاده از کارت های شارز بود که باید به صورت فیزیکی از مغازه ها تهیه می کردید و با خراشیدن  قسمت برچب دار ان پین کد را وارد گوشی می کردیم.

 

اما خیلی زود این روش یواش یواش به فراموشی سپرده شد و روش های جدیدی برای خریدشارژ همراه اول ایجاد شد. اولین روش آن استفاده از سایت های فروش ارز بود .سایت هایی شبیه ام تی ان 24 که در خود خدمات فروش ارز اپراتور های مختلف از جمله همراه اول را قرار داده بودند.شما در این روش با در اختیار داشتن اینترنت و مراجعه به سایت می توانید به اندازه ای که نیاز دارید اقدام به تهیه شارز نمایید.فقط می بایست یک کارت عابر بانک نیز داشته باشید تا بتوانید با در اختیار داشتن رمز دوم خود به خریدشارژ همراه اول بپردازید. بعد از این روش روشی دیگ نیز بوج.د امد که به ان شارز الکترونیکی و یا شارز مستقیم می گفتند و بدون نیاز به دریافت پین کد شما خط خود و یا هر خط اعتباری دیگری را می توانید شارز نمایید.این یکی از پیشرفته ترین روش هایی است که تا کنون برای شارز کردن خطوط اعتباری در نظر گرفته شده است.

 

همچنین اگر دسترسی به اینترنت ندارید می توانید از منزل و با در اختیار داشتن یک خط تلفن ثابت نیز اقدام به خریدشارژ همراه اول نمایید. کافیست یک شماره مخصوص را شماره گیری کرده و سپس مشخصات کارت عابر بانک خود را وارد نمایید و در مرحله بعد شماره خطی که می خواهید شارز شود را وارد کرده و در یک چشم بر هم زدن می بینید که خط شما شارژ شده است.سایت ام تی ان 24 نیز یکی از سایت های عتبر و نماینده رسمی اپراتور های کشور بوده که خدمات مختلف را در خود برای شما در نظر گرفته است. از جمله این خدمات تهیه انواع شارز از اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و تالیا و رایتل می باشد. خدمات  دیگر این اپراتور شامل فروش انواع کارت تلفن های بین المللی البته فقط برای شهروندان تهران و کرج می باشد.در دیگر بخش سایت شما می توانید از این پس بدون مراجعه به بانک ها و عابر بانک ها اقدام به پرداخت قبوض گاز برق و تلفن و آب نمایید و در منزل تمامی قبض های خود را بپردازید.

 

یکی از خدماتی که به صورت اختصاصی در فروشگاه ام تی ان 24 ارائه می شود خدمات فروش انتی ویروش است. شما علاوه بر اینکه می توانید هر لحظه که خواستید اقدام به خریدشارژ همراه اول کنید به راحتی می توانید در یک چشم بر هم زدن یک آنتی ویروس اورجینال نیز تهیه کرده و استفاده کنید.در تمامئمراحل خرید محصولات سایت ام تی ان 24 بخش پشتیبانی سایت در خدمت شما می باشد و هر لحظه که دچار مشکل شدید کافیست تا با شماره تلفن های موجود تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا انرا برطرف کنند.همچنین شما با خریدشارژ همراه اول این شانس را خواهید داشت تا در قرعه کشی بزرگ سایت شرکت کرده و شانس خود را برای برنده شدن جوایز نفیسی که در نظر گرفته ایم نیز افزایش دهید.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه نهم مرداد 1393ساعت 9:29  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید اینترنتی شارژ همراه اول

خرید اینترنتی شارژ همراه اول

 

زمانی رویای داشتن یک موباسب شاید آرزوی بسیار بزرگی بود که هر کسی در ذهن می پروراند. اما دیری نگذشت که آنچنان در میان جامعه فراگیر شد که اکنون اگر کسی موبایل نداشته باشد جای تعجب و سوال دارد.بعد از اینکه اپراتور همراه اول اولین خطوط دائمی خود را واگذار کرد در دور جدید فعالیتش اقدام به واگذاری خطوط اعتباری نمود و از آن موقع به بعد خرید اینترنتی شارژ همراه اول نیز رواج یافت. مردم برای بتوانند خطوط اعتباری خود را شارژ نمایند می بایست از روش هایی که این اپراتور در نظر گرفته بود اقدام کرده تا بتوانند خط خود را شارژ کنند.
یکی از مرسوم ترین و سنتی ترین روش ها مراجعه به نمایندگی ها و مغازه ها جهت خرید کارت فیزیکی همراه اول بود.شما در این روش یک کارت می خریدید و می بایست برچسب روی آن را خراش داده تا بتوانید به پین کد دست بیابید.بعد از اینکه اینترنتی کمی بیشتر در میان مردم رواج پیدا کرد مهمترین روش تهیه شارژ به صورت خرید اینترنتی شارژ همراه اول شد. شما با مراجعه به سایت های فروش می توانید براحتی اقدام به خرید شارز برای خط خود نمایید. روند خرید از یک سایت به این صورت است که باید یک عابر بانک که دارای رمز دوم باشد و در ان به اندازه کافی موجودی داشته باشید در اختیار داشته باشید. سپس شماره روی کارت را وارد کرده و رمز دوم هم می زنید و به همین راحتی با چند کلیک می توانید اقدام به خرید اینترنتی شارژ همراه اول نمایید.


روش دیگر که اصلا نیاز به دریافت پین کد نیست روش مستقیم یا همان شارز الکترونیکی است که به راحتی هر چه تمام تر می توانید در یک چشم بر هم زدن اقدام به این کار نمایید.در این روش نه تنها خط خود بلکه هر خط دیگری را می توانید بدون در دست داشتن ان حتی از راه دور شارژ کنید. این روش که به تازگی از طرف اپراتور همراه اول ایجاد شده است یکی از پیشرفته ترین و به روز ترین روش های خرید اینترنتی شارژ همراه اول می باشد.در کنار خدمات همراه اول ما در سایت ام تی ان 24 از سایر اپراتور های دیگر همچون ایرانسل و تالیا و رایتل نیز پشتیبانی کرده ایم و شما می توانید برای خط های دیگر خود نیز به راحتی اقدام به خرید شارژ نمایید.


علاوه بر خرید اینترنتی شارژ همراه اول که می توانید براحتی در سایت ما انجام دهید می توانید خدمات پرداخت قبوض را نیز در یک چشم بر هم زدن و بدون مراجعه به بانک ها انجام دهید. شما کلیه قبوض خود مانند آب و برق و تلفن و گاز را می توانید از طریق سایت واریز نمایید. همچنین یکی دیگر از خدمات ما برای علاقه مندان به خرید آنتی ویروس های اورجینال می باشد.دوستانی که می خواهند یک آنتی ویروس اصل داشته باشند کافیست تا به سایت ام تی ان 24 مراجعه کرده و در چند ثانیه اقدام به خرید نمایند.
درست است که ائولین و مهم ترین خدمات سایت ام تی ان 24 در مورد خرید اینترنتی شارژ همراه اول می باشد اما در کنار آن ما برای شهروندان تهران و کرج خدمات خرید کارت تلفن بین المللی را نیز فراهم کرده ایم و هر زمان که نیاز داشتند می توانند اقدام به خرید آن نمایند.ما سعی کرده ایم در سایت ام تی ان 24 مجموعه از به روز ترین و مدرن ترین خدمات را برای شما علاقه مندان قرار دهیم تا بتوانید در آرامش کامل هر زمان که در سایت حضور می یابید تمام نیاز های خود از خرید اینترنتی شارژ همراه اول گرفته تا پرداخت قبض و خرید آنتی ویروس و... دیگر خدمات ارائه شده را براحتی دریافت نمایید.در ضمن آخرین نکته را خدمت شما عرض کنیم هر زمان که در روند خرید اینترنتی شارژ همراه اول و دیگر خدمات ارائه شده دچار مشکل شدید کافیست تا با شماره پشتیبانی سایت تماس گرفته و از آخرین راهنمایی های لازم برخوردار شوید. بی شک ما همیشه در کنار شما خواهیم ماند.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه نهم مرداد 1393ساعت 9:7  توسط مهران  |  نظر بدهید

خریدشارژهمراه اول

خریدشارژهمراه اول

 

بی شک در زمینه خطوط شارژی همه اولین اپراتوری که به ذهنشان خطور می کند ایرانسل است و این بدین خاطر است که اپراتور همراه اول با وجود قدیمی تر بودن چون ابتدا به صورت دائمی خدمات خود را به مشتریان ارائه می داده برای همین خاطر همه ایرانسل را به ذهن خود می آورند.اما دیری نگذشت که همراه اول هم با ارائه خطوط شارژی مانند ایرانسل این امکان را برای هموطنان ما فراهم کرد تا از این پس بتوانند برای خط های خود اقدام به خریدشارژهمراه اول نمایند.دیگر علاوه بر خدمات ثابتی که همراه اول به عنوان اولین اپراتور کشور در حال ارائه دادن ان بود از این پس شاهد حضور این اپراتور در کنار نام ایرانسل در جرگه فروشندگان خطوط اعتباری بودیم.


شما عزیازن به همان راحتی که برای تهیه شارز ایرانسل اقدام می کردید می توانید برای خریدشارژهمراه اول نیز اقدام نموده و از طرق مختلف مانند تهیه کارت به صورت فیزیکی و یا مراجعه به عابر بانک ها و یا از طریق سایت های فروش شارز در عرض چند ثانیه اقدام به خرید نمایید.اگر بخواهیم روند خریدشارژهمراه اول در سایت ام تی ان 24 برای شما علاقه مندان توضیح دهیم بدین صورت می باشد که ابتدا باید این اپراتور را در میان سایر اپراتور هایی که .وجود دارد انتخاب نمایید و سپس در مرحله بعدی شماره تلفن خود را وارد کرده و به هر میزان که می خواهید اقدام به خریدشارژهمراه اول نمایید مبلغ آنرا مشخص می کنید.


در مرحله بعد شما باید مشخصات عابر بانک خود را از قبیل شماره 16 رقمی کارت و شماره 4 رقمی رمز و یک شماره 3 رقمی که بروی پشت کارت قرار گرفته را وارد نموده و بعد از اینکه تاریخ انقضای کالرت خود را نوشتید کافیست تا دکمه تیید را بزنید. در صورت داشتن موجودی خواهید دید که در عرض چند ثانیه شما اقدام به خریدشارژهمراه اول نموده اید.همچنین در سایت امکانی را فراهم کرده ایم که سریع تر و راحت تر بتوانید این عملیات را انجام دهید و ان روش مستقیم تهیه شارز می باشد که به خرید الکترونیکی نیز معروف است.شما در روش الکترونیکی بدون نیاز به دریافت و وارد کردن پین کد می توانید اقدام به شارژ کردن خط خود نمایید.در این روش خریدشارژهمراه اول براحتی و در یک چشم بر هم زدن انجام می شود و دیگر نیاز نیست تا حتما پین 16 رقمی را وارد کنید .حتی با این روش می توانید خطوط دیگر دوستاان خود را از راه دور بدون دسترسی به خط انها شارز کنید.


ما در کنار این خدماتی که به شما ارائه می دهیم سعی نموده ایم امکانات متنوع دیگری نیز در سایت بگذاریم.یکی از این امکانات امکان پرداخت قبوض ما می باشد. شما براحتی می توانید بدون نیاز به مراجعه به بانک و یا دستگاه های خود پرداز اقدام به پرداخت تمامی قبوض خود از جمله آب-برق-تلفن-گاز نمایید.همچنین در کنار خریدشارژهمراه اول و امکان پرداخت قبوض ما شرایط دیگری را فراهم کرده ایم تا دوستانی که علاقه مند به تهیه یک آنتی ویروس اصلی هستند بتوانند در کمتر از چند ثانیه اقدام به این کار نمایند.در سایت ام تی ان 24 ما در بخش پشتیبانی اماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم و در هر محله از روند خرید که دچار مشکل شدید و احساس کردید که به پشتیبانی نیاز دارید می توانید با ما تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.
بی شک اپراتور همراه اول نیز مانند سایر اپراتور های دیگر نمی خواهد در این رقابیت جا بماند و همیشه در بالابردن کیفیت خدمات خود تلاش کرده و سعی کرده با ابداع جدیدترین روش های خرید شارز خدمتی نوین را به شما عزیزان ارائه دهد.همراه اول قدیمی ترین اپراتور کشور خوشحال است با افتخار اعلام نماید تا به اکنون بیشتری نقاط تحت پوشش انتن های مخابراتی را داشته و از این حیث خدمات با کیفیت تری را به مشتریان در حال ارائه است.

 





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: